Saturday 6 July 2013

86 days - 86 días



[ENGLISH] A bit down today… it sometimes looks as I am not getting any better. I am getting more tired as the pregnancy progresses (38 weeks today) as well and having quite a lot of contractions. I don’t remember these many contractions with G. The bottom line is that I am more tired and that probably isn’t helping my body fight Bell’s Palsy. I went to Yoga today and that felt REALLY good.

 


[ESPAÑOL] Pues hoy estoy un poco baja… a veces parece que no mejoro nada de nada. A medida que avanza el embarazo (hoy cumplo 38 semanas) me encuentro más cansada, también estoy teniendo un montón de contracciones. No me acuerdo de tener tantas con G. Resumiendo y concluyendo (que diría mi abuela) estoy más cansada y me imagino que eso no me está ayudando a curarme de la Parálisis de Bell. Hoy hice Yoga y me sentó REALMENTE bien.

No comments:

Post a Comment