Friday 5 July 2013

New laptop - Nuevo Portatil



Business-class control
Source: Dell
[ENGLISH] I just changed to a new laptop and am still dealing with the consequences… moving files, installing software…  fun, fun, fun. This explains my recent silence, it is not that the baby has arrived early! I am slowly finishing off all the stuff from work. One positive thing of Bell’s Palsy is that I do look pitiful and nobody is asking me to do some more last minute stuff. GOOD. All the rest about Bell’s Palsy is negative, debilitating and annoying but I think I am getting better. Fingers crossed.

 
[ESPAÑOL] Acabo de cambiar de ordenador y todavía estoy en ello… moviendo archivos, instalando programas… lo mejor y más divertido vaya! Esto explica mi silencio, no es que Secundino se haya adelantado! También, poco a poco, voy acabando todas las cosas que me faltan del trabajo. Un aspecto positivo de la Parálisis de Bell, es que tengo una pinta que da penita, así que nadie me pide que haga cosas de última hora antes de irme de baja. BIEN. Todo lo demás relacionado con la parálisis es negativo y me cansa y me frustra pero creo que estoy mejorando. Tengo los dedos cruzados.

No comments:

Post a Comment